Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Τα υπέροχα βάζα της Διαμάντως!!!!!

Πριν από πολλλλλλλούς μήνες η αγαπημένη μου η Διαμάντω μου έφερε αυτά τα βάζα!!!!!
Μου λέει:Βάλε λουλούδια, ότι χρώματα θέλεις και η τελευταία πινελιά δικιά σου1Μου λέει και το καθιερωμένο "Κοίτα δεν έχω τι άλλο να σου παραγγείλω " και κλείνει το τηλέφωνο.Από τότε μιλήσαμε και βρεθήκαμε αρκετές φορές .Κάποια στιγμή μου λέει:Μα δε μου λες έχεις στο νου σου να μου φτιάξεις τα βάζα η περιμένεις να γεννήσουν κι άλλα.............................Ε τι να κάνω κι εγώ .Αυτό τον καιρό δεν έχω πολλή έμπνευση αλλά μια Διαμάντω την έχω!!!!!Αυτά είναι τα μπουκάλια και τα βάζα (παλιά ,από τη μαμά  της φίλης μου)




Αγαπημένες μου να περνάτε καλά γιατί η ζωή είναι πολύ ωραία!!!!!!

3 σχόλια:

Gina-Teta είπε...

Πολύ όμορφα αλλά και καταπληκτική φωτογράφιση!!!

Rena Christodoulou είπε...

Χωρίς έμπνευση έκανες αυτά.
Με έμπνευση τι καλύτερο θα κάνεις;
Εγώ πάντως έχω το μπουκάλι σου και σε θυμάμαι.
Φιλάκια πολλά!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα έγιναν
Φιλάκια ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...