Κυριακή 15 Μαΐου 2011

.......Με όλα τα χρώματα της Άνοιξης..........

Ρομαντικά κουτάκια φύλαξης για πολλές πολλές χρήσεις!!!Ξεκινάμε μάθημα decoupage!!!
Πρώτα από όλα περνάμε την επιφάνεια με αστάρι.....

Μετά από αυτό ταμπονάρουμε με ένα βρεγμένο και καλά στραγγισμένο σφουγγάρι.

Κολλάμε με κόλα για decoupage πάνω από την χαρτοπετσέτα η το ρυζόχαρτο,κάνοντας κινήσεις από το κέντρο προς τα έξω.

Ταμπονάρουμε πάνω από την κόλλα.Να τα τα κουτάκια μας!!

Φτιάχνουμε την παλέτα με τα χρώματα μας και με το σφουγγαράκι μας (βρεγμένο στραγγισμένο)κάνουμε τις σκιάσεις που θέλουμε γύρω από τα ανθάκια μας.Περνάμε με βερνίκι.
...και ξανά ταμπονάρουμε.
Τα κουτάκια αυτά μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για τα bizoux μας.....
...η για τα καλλυντικά μας....
...η για τα κραγιόν μας...
..η για τα δαχτυλίδια μας ..και ότι θέλουμε να φυλάξουμε τέλος πάντων!!!!
Νά τα εδώ όλα μαζί!!!




15 σχόλια:

deppy11 είπε...

υπεροχα τα κουτακια σου !!!! τελεια τα χρωματα!!!!

Unknown είπε...

πάρα πολύ όμορφα!!!
αν θα ήθελες θα μπορούσαμε να προσθέσουμε link
εδώ
http://stepbystepgr.blogspot.com/p/blog-page_20.html
Φιλάκια!

katerinakoutroubi είπε...

πάρα πολύ γλυκούλια κ πρακτικά!!! μια μικρή ερώτηση ...τα κουτάκια τ αγόρασες; αν ναι θα ήθελα να μάθω αν ειναι οικονομικά;

Magdalene B. είπε...

τα καταφέρατε τέλεια!τα παιδιά δυσκολεύτηκαν καθόλου στις σκιάσεις?γιατι τα άλλα θα τα έκαναν εύκολα λογικά. ε??

Valavani είπε...

Απάντηση σε όλες τις λατρεμένες μου γειτόνισσες.Σας ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σας!!Τα κουτάκια τα έχω φτιάξει μόνη μου και όχι με τα παιδιά στο νηπιαγωγείο.Τα έχω αγοράσει από την
http://decomagia.gr/art_hobby_store/home.php?cat=11 αλλά έχει και η
http://www.afroditishobby.gr/categories.asp?catid=4128 και είναι πολύ οικονομικά περίπου 2,5 ευρώ.

Valavani είπε...

Όσο για το link μπορούμε να το προσθέσουμε Chris!!!

Σοφία είπε...

Λοιπόν!!Ειναι υπεροχα, καταπληκτικά τα κουτάκια σου..! Η μέθοδος αυτή με γοητεύει!
ΟΜΩΣ!! Όσες φορές έχω επιχειρήσει δεν τα καταφέρνω! Εχω δει και απο αλλα blogs υπέροχα έργα..και στεναχωριέμαι απίστευτα που δεν τα καταφέρνω! Προσπαθώ με ατλακόλ(δέν ξέρω αν ενδείκνυται),γιατί δεν έχω βρεί στην αγορά κάποια ειδική κόλλα decoupage. Οι χαρτοπετσέτες μου ζαρώνουν και σκίζονται κι εκνευρίζομαι..! Πού θα πάει όμως θα τα καταφέρω. Α!! έκτός από τα κουτάκια είναι υπέροχα και τα κοσμήματά σου! Καλό βράδυ!

Βίκυ είπε...

Καταπληκτικά!!!Και οι οδηγίες που μας δίνεις πολύ κατατοπιστικές!!!!

Lefkothea είπε...

μου αρεσει πολυ ο τροπος που τα παρουσιαζεις,με πολυ απλα και κατανοητα λογια,ελπιζω να βοηθηθουν τα κοριτσια που δεν εχουν δοκιμασει ακομη την τεχνικη...πολυ ομορφο το αποτελεσμα,ευχομαι να ειναι γεματα καλουδια!!!φιλια

Valavani είπε...

Χαίρομαι που είναι κατανοητά αυτά που γράφω γιατί δεν είμαι καλή στα λόγια.Σας ευχαριστώ.

Δέσποινα είπε...

Είναι γλυκούλια! Μπράβο, τέλεια δουλειά!

Ρένα είπε...

Κούλα μου είναι υπέροχα όλα!!Ωραία χρώματα!!Όμορφες φωτοσκιάσεις!!Φιλάκια!!!

Katrina είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΣΟΥ..

peggy είπε...

είναι πάρα πολύ όμορφα...ήθελα να σε ρωτήσω το αστάρι πρέπει να είναι συγκεκριμένο?έχω ένα που διαλύεται με white spirit και κάνει για μέταλλα λες να κανει και για άλλες επιφάνειες?

Valavani είπε...

Δεν το ξερω αυτό Πεγκυ.Αυτό το αστάρι είναι για χαρτι, ξυλο οχι για γιαλιστερες επιφανειές.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...